2020. jan 06.

Természetes vércukorszint csökkentés, ezt ki kell próbálnod!

írta: I Love Buda
Természetes vércukorszint csökkentés, ezt ki kell próbálnod!

 

Mikor kiderül egy betegség, vagy egy  egészségi állapot romlás, valószínűleg mindenkinek elkezd kattogni az agya, hogy mit rontott el, mit csinálhatna jobban, amivel vagy megállítja a negatív folyamatokat, vagy akár vissza is fordíthatja őket. Én sem voltam ezzel másképpen.  Mivel hosszúra és vidámra tervezem a földi pályafutásomat, elkezdetem agyalni, hogy a kaja rendben, edzések szépen lassan, de működnek, mit tehetek még. 

nevtelen_terv_2.png

Kézenfekvőnek tűnt, hogy megfogadom Adrika tanácsát és kipróbálom a jógaórákat. Miután neki egy igazán remek kis jógaterme van és benne minden szempontból tökéletesen megbízom, persze, hogy nála. Egyébkén itt írtam a teremről. Az igazsághoz tartozik, hogy régebben voltam nála egy bikram órán, ami után el kellett gondolkodnom azon, hogy nálam idősebb nénik, bácsik, hogyan képesek mosolyogva olyan ászanákat csinálni, amik az én előadásomban erőlködés után is bohózatnak tűnnek. Tényleg. Nekem akkor még maradtak a súlyok, a kettlebell, és az elsumákolt nyújtások. Illetve arra jó volt, hogy visszavegyek az egómból.

Veszélyben voltam?

Többféle óratípus közül is választhattam, én a yin jógánál maradtam és milyen jól tettem! Persze akkor még nem tudtam, hogy hatalmas veszélynek teszem ki magamat, mit sem tudtam, a rám leselkedő démonokról, mert elmulasztom a Vidám vasárnap műsorait. Gondolhattam volna, hogy akik jógáztak, azért mosolyognak kedvesen, lazán az órát lezáró ralaxáció után, mert megszállta őket valami. Az az igazság, hogy én is kimondottan jól éreztem magam, friss voltam, kipihent. Nem erőlködtem és ahogy néztem a többiek sem, pedig voltak túlsúlyosak, idősebbek, fiúk, lányok vegyesen.

Meglepően jó vércukor értékek

A nagy meglepi viszont otthon ért. Miután folyamatosan monitoroztam a vércukor értékeimet, hazaértem és megmértem. Az esti eredmények közül, most volt a legjobb. Természetesen nem vontam le ebből messzemenő következtetéseket, hiszen jól is ettem aznap, meg abszolút jó napom is volt. Folyamatosan töltöttem a táblázatomat a következő napokon is, nem volt miért aggódnom, hol nagyon kicsit magas, hol éppen, hogy jó értékeket mértem. Tudtam, hogy edzés után mit várhatok, tudtam, ha éppen pihenő napom volt, akkor mi lehet és a harmadik vagy negyedik jóga után, már azt is tudtam, hogy aznap lesz este a legalacsonyabb. Megemlítettem Adrinak egy közös ebéden, de ő teljesen természetesnek vette ezt. Kutakodni kezdtem az interneten fellelhető, ezirányú ismeretekről, hogy véletlen e vagy sem és egészen meglepő dolgokat találtam, jól sejted nem véletlen, sőt, de nézz körül te is!

Nagyon jó szívvel ajánlom, hogy keress egy jógatermet a közeletekben, de ha nincs időd, akkor is találsz az interneten sok sok videót kezdőknek is kivitelezhető gyakorlatokkal és szánj magadra időt. 

 Laci

 

 

Szólj hozzá

cukorbetegség jóga vércukor érték